Blogger Backgrounds

Tuesday 8 March 2011

menyampah aku

aku benci budak tuh . peragai dah laa macam sial . adoii ! dea pker dea bagos arh . padahal tak pon . macam ape jea . erhh ! maleh nak taip . agak L**** ahaha .  atleast ko sedar arh ckit peragai ko tuh macam mane weyy . tak tawu malu kea . ish3 ! tukar cite laa . dah laa tady dalam kelas kne berdiri time sejarah . adoiyai ! ahaha . 
kene denda ouh . pasal tak siap latihan yg cikgu bagy . aku memang malas laa nak buad .  erhh . menyampah betol aku . law laa boleh aku nak jujur jea nan ckgu yg aku memang malas . ahaha . tak pasalpasal nanty kne halau nan cikgu . ituh yg besh . boleh jalanjalan . tayah belajar . ahaha . ape laa aku nie . pegy skolaa tapy malas belajar . macam mane laa nak ubah diri jady rajin nie . nashanashaa . hahaaha :p